06 d’octubre 2008

FELICITATS, TETE!

Sembla impossible que ja hagis arribat als 35 ,i tots ells, barallan-te amb la teva germana.
Avui torna a ser el teu aniversari.Vull felicitar-te però saps que em costa dir-te alguna cosa sense que jo no m´emocioni o no surti alguna coseta cursi .
Intento arribar a tu , però moltes coses ens separen, per això avui les paraules no volen sortir
Com dues persones , vingudes del mateix lloc poden ser tan diferents????
Avui torna a ser el teu aniversari i m´agradaria tenir molts diners per regalar-te el regal que et mereixes...O potser ,simplement, m´agradaria trobar la paraula justa per donar-te la tranquilitat que tan necessites. M´agradaria tenir una vareta màgica i que tot tornés a ser com quan erem petits. Quan seiem al Ford Fiesta carbassa de la mama i cantàvem allò de " me pongo cómodo, me pongo cómodo ..." Te´n recordes ???.
No sé Carlos , volia desitjar- te que fossis feliç . Que els 35 et donguessin , pau , tranquil.litat i temps per gaudir de les teves 2 preciositats. Tota la resta anirà resolent-se poc a poc .

Aquí t´envio el meu regal d´aniversari

4 comentaris:

  1. Ostres guapa. Doncs moltes felicitats pel teu germà. A mi em passa igual amb la meva germana. Som d´edats molt similars però som tan diferents...I ens veiem tan poc. El temps perdut no es pot recuperar però intentaré que el temps que ve el comparteixi una mica amb ella...si ella vol. Petons guapa!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, Cristina .
    Un altre cop tornes a ser tú .Fa dies que no entrava a internet i no havia vist el teu comentari. Te´l agraeixo moltíssim . La llàstima és que la persona interessada encara no l´ha llegit . I es que no té internet i no s´està per romanços ...
    En el fons sóc una bleda ...
    Escolta , tinc problemes amb l´enllaç , que era el seu regal . Saps tú com s´inclouen videos i perque aquest no pot entrar?

    ResponElimina
  3. Hola guapa!
    Mira, l´enllaç del video és el següent: http://es.youtube.com/watch?v=zVNTdWbVBgc

    Fixa´t en l´enllaç que havies posat i en aquest. Veuràs que li sobrava una petita part.

    ResponElimina
  4. EEEiiiii!!!! Ja ho tinc , havia repetit el http. Moltes gràcies , bufona. Ara només cal que ho vegi mon germà , que aquest esra el seu regal ...Namasté

    ResponElimina