11 d’octubre 2008

Agrupament Escolta Gent de Mar de Cambrils










Avui els meus nens han fet la seva primera sortida amb l´AE. Gent de Mar de Cambrils ,anaven l´ermita de Santa Marina, a Pratdip .
A les 9:00 ja eren a la plaça del setge de Cambrils , nerviosos ,esperant les seves samarretes dels CASTORS I LLÚDRIGUES , per l ´Ismael , el petit, i les dels LLOPS I DAINES per l´Omar , el meu fill gran .
Cap a quarts de 10 , he venut l ´Ismael per 50€ fotocopiats , però , molt em temo que me´l tornaràn aquesta tarda ... Ah !!! I ja m´han endosat el talonari de la loteria de Nadal , si algú en vol li en venc . Són a 1.60€!!! Venga , venga que me los quitan de las manos !!!
Tot i que els meus fills són nous , poc a poc s´han anat trobant amb antics amics ,que feia temps que no veien i que es coneixen de les activitats populars de Cambrils o perque en algun moment han fet algún curset junts , o anàven junts a la llar d´infants o al Ceip Cambrils .
Jo també m´he trobat amb pares que coneixo de hola i adéu i amb d´altres que no et diuen ni hola ni adéu , perque creuen que viuen en un món superior al meu .
Això és una de les coses que més em va sobtar quan vaig arribar de Barcelona ara ja fa uns anys: l´anonimat s´havia acabat i de cop i volta estàs en el punt de mira dels qui coneixes i els qui no i tots es creuen amb dret a opinar.
Bé , al que anàvem , espero que per als meus fills , el temps a l´agrupament sigui inoblidable , al menys , els hem apuntat amb aquest afany .
Al cau els esperen noves aventures , amistats i enemistats , cançons , excursions i activitats, moltes activitats ...Moments inoblidables que romandràn per sempre dintre seu.
Jo no conec l´Agrupament encara , no sé ben bé el que fan , només sé que m´hagués agradat anar a un lloc així quan era petita i vivia al barri d´Horta de Barcelona.
Des d´aquí m´agradaria agraïr la feina de tots els Caps de L´AE Gent de mar per la seva impagable labor i ,en general, a tota la gent que treballa desinteressadament, amb nens ,gent gran, malalts,gent amb problemes d´inserció ..., a tot els voluntaris del món : moltes gràcies .


Són les 20:56.
Els nens s´han passat una hora a la banyera , recuperant-se d´un dia ple d´emocions per ells. S´ho han passat pipa ... Tandebó això sigui el principi d´una bona amistat!




4 comentaris:

  1. Tandebó sigui així i de fet , els valors van ser la raó essencial pels quals els vaig apuntar, però aquí , en aquest poble, hi ha la tendència a jutjar sense conèixer.Per si de cas , els valors ja els he anat inculcant des de petits...

    ResponElimina
  2. glups....moltes gràcies , guapa! Encara em faràs posar vermella...
    Els nens van tornar feliços i esgotats!

    ResponElimina
  3. Bones!
    Sóc la Mercè, cap de l'Omar.
    COm em vas comentar que havies escrit sobre nosaltres, t'he estat buscant i al final t'he trobat.
    N'estic segura que el steus fills sobretot sortiràn amb moltissimes experiències noves i molts, moltissims records per explicar. He de reconeixer que a mi també m'hagués agradat anar al cau de nena.. ara estic intentant recuperar-ho i així donar tot el possible per divertir i apendre junt amb els vostres nens... els meus nens.

    ResponElimina
  4. Ei, mercè!!!!
    quina il.lusió tenir-te al meu blog. L´Omar està molt content i il.lusionat per l´excursió de dissabte, i jo , molt contenta i orgullosa de tots vosaltres .
    Un petonet i fins dissabte!!!

    ResponElimina